رژیم لاغریلاغری و تناسب اندام

رژیم لاغری شیر و خرما

رژیم لاغری شیر و خرما

 

یکی از رژیم های کوتاه مدت برای لاغری فوری رژیم شیر و خرما است. رژیم شیر و خرما برای یک و دو هفته می باشد که در این مدت می توان میزان ۷ تا ۹ کیلو کاهش وزن داشت. از این رژیم مفید به دلیل وجود خواص شیر می توان برای پاک سازی بدن قبل از رژیم اصلی استفاده کرد. این رژیم برای افرادی که می خواهند در عرض چند هفته وزن خود را برای شرکت در مهمانی یا مراسم کم کنند بسیار مفید و موثر است.انواع رژیم شیر علاوه بر کاهش وزن، موجب پاک سازی بدن از سموم نیزمی شوند و به همین دلیل مسکن اعصاب می باشد و فشار روانی در فرد رژیم گیرنده را بسیار کاهش می دهد.

رژیم لاغری شیر و خرما

روش اول رژیم شیر و خرما

صبحانه: ۱ لیوان شیر کم چرب ۱ عدد خرما ۱ عدد میوه
نهار: ۲ لیوان شیر کم چرب ۲ عدد خرما نصف یک عدد موز
عصرانه: ۱ لیوان شیر کم چرب ۱ عدد خرما ۱ عدد میوه
شام: نصف سینه مرغ کباب شده یا آب پز شده یک عدد سیب زمینی کوچک آب پز یا کباب شده یک کاسه سالاد بدون چربی (شامل گوجه، هویج، کرفس، خیار، کاهو و…)
در روز هم می توان درصورت داشتن انرژی کافی، ورزش های سبک انجام داد.
به جای مرغ می توان از همان مقدار گوشت کبابی بدون چربی یا ۲ عدد تخم مرغ یا ۱ ماهی کوچک کباب شده استفاده کرد. در سالاد می توانید ۱ قاشق غذاخوری ماست اضافه کنید.

رژیم لاغری شیر و خرما

روش دوم رژیم لاغری – هفته اول شیر و خرما

هفته اول – انتظار ۳ تا ۴ کیلو کاهش وزن در این هفته:
صبحانه: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
نهار: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
شام: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (سس قرمز، ماست، سرکه، نمک) یا هویج یا کاهو یا خیار
به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

رژیم شیر و خرما

هفته دوم – روز اول و دوم (ادامه رژیم شیر خرما)

صبحانه: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
نهار: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
شام: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (ماست، سرکه، سس قرمز، نمک) یا کاهو یا خیار  یا هویج
به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید

رژیم لاغری با شیر و خرما

هفته دوم – روز سوم (رژیم متعادل)

صبحانه: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
نهار: ۵ قاشق غذاخوری برنج مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
شام: ۵ قاشق غذاخوری برنج مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)

میان وعده: ندارد.

رژیم لاغری با شیر و خرما

هفته دوم – روز چهارم و پنجم (بازگشت به رژیم شیر خرما)

صبحانه: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
نهار: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
شام: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (ماست، سرکه، سس قرمز، نمک) یا کاهو یا خیار یا هویج
به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

رژیم لاغری با شیر و خرما

هفته دوم – روز ششم (رژیم تعادل)

صبحانه: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
نهار: ۵ قاشق غذاخوری برنج مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
شام: ۵ قاشق غذاخوری برنج مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
میان وعده: ندارد.

رژیم لاغری شیر و خرما

هفته دوم – روز هفتم (بازگشت به رژیم شیر خرما)

صبحانه: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
نهار: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
شام: ۱ لیوان شیر ۹ عدد خرما
میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (ماست، سرکه، سس قرمز، نمک) یا کاهو یا خیار یا هویج
به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

رژیم لاغری با شیر خرما

دیدگاهتان را بنویسید

بستن