چربی دور شکم و راه های رهایی از آن؛ از شر چربی دور شکم خلاص شوید!

خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین داروپین

چگونه از شر چربی دور شکم خلاص شویم؟

از شر چربی دور شکم خلاص شوید!

از شر چربی دور شکم خلاص شوید

۱) فیبر های محلول را به میزان کافی مصرف کنید.

۲) از خوردن غذاهای حاوی چربی ترانس خودداری کنید. (چرا که این چربی ها موجب بیماری های قلبی، مقاومت به انسولین و افزایش چربی دور شکمی خواهند شد. کافی است هنگام خرید مواد غذایی به لیبل روی آن ها توجه کنید).

۳) از مصرف الکل بپرهیزید.

۴) از رژیم غذایی غنی از پروتئین پیروی کنید. (مصرف زیاد پروتئین موجب می شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی کند و همچنین اشتهایش کاهش یابد).

۵) از میزان استرس خود بکاهید.

۶) از مصرف بی رویه ی غذاهای حاوی قند بپرهیزید.

۷) ورزش های ایروبیک انجام دهید.

۸) مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید. (رژیم های غذایی که حاوی کمتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز هستند، باعث کاهش چربی دور شکمی در افراد دارای اضافه وزن، کسانی که در معرض ابتلا به دیابت نوع ۲ هستند و خانم هایی با سندرم تخمدان پلی کیستیک خواهد شد).

۹) روغن نارگیل را جایگزین برخی از روغن هایی که در پخت و پز استفاده می کنید، بکنید.

۱۰) از نوشیدنی هایی که با شکر شیرین شده اند پرهیز کنید.

۱۱) به میزان کافی بخوابید و استراحت کنید. (یک مطالعه ی ۱۶ ساله در بیش از ۶۸۰۰۰ زن نشان داده است خانم هایی که کمتر از ۵ ساعت در شب می خوابند نسبت به خانم هایی که ۷ ساعت یا بیشتر در شب می خوابند، به طور قابل توجهی بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند).

۱۲) کالری روزانه ی خود را بشمارید و ورزش کنید.

۱۳) هفته ای ۲ تا ۳ بار از ماهی های روغنی که حاوی مقدار زیادی امگا ۳ هستند، استفاده کنید.

۱۴) مصرف سرکه ی سیب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

۱۵) از غذاهای پروبیوتیک و یا مکمل های پروبیوتیک استفاده کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

بستن