خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین داروپین
رژیم لاغریلاغری و تناسب اندام

رژیم لاغری با پروتئین

رژیم لاغری با پروتئین

رژیم پروتئین برای کاهش وزن متعادل در چهار روز

خوشبختانه پروتئین در بیشتر گروه های غذایی وجود دارد. غذاهایی مثل ماهی، غذاهای دریایی، محصولات لبنی، تخم مرغ، آجیل ها، محصولات سویا، حبوبات دارای مقادیر زیادی از پروتئین می باشند. مرغ، تخم مرغ، گوشت و شیر نیز دارای مقادیر زیادی پروتئین و آمیواسیدهای ضروری برای بدن افراد می باشند. غذاهای دریایی یکی از بهترین منابع پروتئین و مقدار خیلی کم چرب هستند. یکی از بهترین روش ها برای داشتن وزنی متعادل و کاهش وزن ترکیب این غذاها در رژیم پروتئین است.انواع رژیم های لاغری مثل رژیم لاغری کانادایی و رژیم موز وجود دارند که لاغری سریع را به شما هدیه می دهند اما رژیم پروتئین می تواند برای افرادی که به خوردن پروتئین جات تمایل بیشتری دارند رژیمی مناسب و ایده آل باشد. در این مطلب با رژیم پروتئین آشنا خواهیم شد. قبل از آغاز و در پایان این رژیم غذایی حتما وزن خود را بسنجید.

رژیم لاغری با پروتئین

روز اول

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۱ عدد هلو و یک عدد تخم مرغ آ پز بدون زرده آن
میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب و یک عدد سیب
ناهار: ۲ لیوان آب، یک عد تخم مرغ آب پز بدون زرده آن، نصف خیار، نصف یک کلم خیلی کوچک، آب یک عدد گوجه فرنگی( گوجه فرنگی را با یک فنجان آب ترکیب کنید.)
میان وعده عصر: ۲ لیوان آب، یک عدد خیار یا یک عدد سیب
شام: ۲ لیوان آب، ۱۵۰ مرغ پخته شده به همراه فلفل سیاه، ۱ عدد هلو
یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

رژیم لاغری با پروتئین

روز دوم

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱فنجان چای سبز، ۱عدد هلو، ۱عدد تخم مرغ آب پز بدون زرده تخم مرغ
میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب، ۱ عدد سیب
ناهار: ۲ لیوان آب، ۱ عدد گوجه فرنگی، نصف خیار، ۱ فنجان آب هندوانه ، ۱ عدد هلو
میان وعده بعد از ظهر: ۲ لیوان آب، سه چهارم فنجان ماست کم چرب
شام: ۲ لیوان آب، یک کاسه سوپ کلم، ۱ تکه مرغ آب پز، ۱ عدد هلو
یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

رژیم لاغری باپروتئین

روز سوم

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۱ عدد هلو
میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب، یک عدد تخم مرغ آب پز بدون زرده آن
ناهار: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان آب گوجه فرنگی، ۱ عدد خیار، ۱ عدد سیب
میان وعده بعد از ظهر: ۲ لیوان آب، ۱ عدد سیب یا هلو
شام: ۲ لیوان آب، ۱۵۰ گرم مرغ پخته شده به همراه فلفل سیاه، ۱ عدد هلو، نصف خیار، نصف یک عدد کلم کوچک، ۱ عدد سیب
یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

رژیم لاغری با پروتیئن

روز چهارم

صبحانه: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز، ۲ عدد موز
میان وعده صبحگاهی: ۲ لیوان آب، سه چهارم فنجان ماست کم چرب
ناهار: ۲ لیوان آب، یک چهارم یک کلم کوچک، ۱ عدد خیار، ۱ عدد سیب، ۱ فنجان آب پرتقال یا سیب کم چرب
میان وعده بعد از ظهر: ۲ لیوان آب
شام: ۲ لیوان آب، ۱۵۰ گرم مرغ پخته شده به همراه فلفل سیاه، ۱ عدد گوجه رنگی، ۱ عدد خیار، ۲ فنجان پنیر کم چرب
یک ساعت قبل از خواب: ۲ لیوان آب، ۱ فنجان چای سبز

پاسخی بگذارید

بستن